Project Description

MAISON MARTIN MARGIELA

 press launch REPLICA FRAGRANCE

In opdracht van L’ Oreal Luxe verzorgden wij de catering en productie van de lancering van ‘Replica’, een nieuwe serie geuren van Maison Martin Margiela. De geuren met de namen Flowermarket, Beach Walk en Funfair staan ieder voor het reproduceren van bijzondere herinneringen en mooie momenten.

credits fotografie : Barbara Kieboom

PROJECT

+ Maison MARTIN Margiela

+ IN OPDRACHT VAN L’Oreal Luxe

+  PERS EVENT INTRODUCTIE Replica Fragrance

+ 25 gaSten

+ locatie : privé Penthouse aan de Keizersgracht in Amsterdam

+ Thema : Flowermarket, Beachwalk, Fun fair

ONZE TAAK

Binnen het thema realiseerden we een concept waarbij de stijl van het modehuis Maison Martin Margiela – wit en clean – werd doorgevoerd in de styling en uitwerking van het persevent.

Wit vormde de hoofdtoon. Per geurgroep werd een apart cateringvoorstel gepresenteerd met de naam van de geur als uitgangspunt. Zo kozen we voor Beachwalk – een geur waarbij het Italiaanse Calvi als inspiratiebron diende – voor een strandcocktail en fingerfood met Italiaanse invloeden. Bij de presentatie van FunFair werd gekozen voor zoet met een ‘Fair’ achtige twist: mini suikerspinnen, geglaceerde rode appels, diverse soorten lolly’s. Bij Flowermarket werd de geur van bloemen als inspiratie gebruikt voor diverse bloemige drankjes en eetbare bloemen.